Сабак жоспары 3 сынып Су – тіршілік көзі
Сабак жоспары 3 сынып Су – тіршілік көзі
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары 3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.
Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең
уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан» Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады. «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! «Сиқырлы кубизм» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. Жұптастырып айтқызу. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықта
Сабак жоспары 3 сынып Су – тіршілік көзі Оқу бағдарламасына сәйкесоқыту мақсаттары 3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.Сабақтың барысы.Сабақтың кезеңуақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары 3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.
Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең
уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан» Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады. «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! «Сиқырлы кубизм» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. Жұптастырып айтқызу. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықта
Поделись со своим друзьями:
Қмж қазақ тілі пәнінен орыс тілді мектептерге 2 сынып
Кысқа мерзімді сабақ жоспары қазақ тілі пәнінен орыс тілді мектептерде
2 сынып Математика пәні Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару Сабаққа негізделген оқу мақсаты 2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру Сабақ нәтижесі: Оқушылардың
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются