Создать акаунт
ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА / Методическая копилка / СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ / Начальная школа / Қмж қазақ тілі пәнінен орыс тілді мектептерге 2 сынып

Қмж қазақ тілі пәнінен орыс тілді мектептерге 2 сынып

09 дек 2018, 16:13
Начальная школа
9 023
0
Кысқа мерзімді сабақ жоспары қазақ тілі пәнінен орыс тілді мектептерде
Кысқа мерзімді сабақ жоспары қазақ тілі пәнінен орыс тілді мектептерде 1-тақырып. Өзім туралы1 -сабақСабақ тақырыбы:Екінші сыныпта оқимын.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)2.3.6.1 мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер / сөйлем/калиграмма құрастыруСабақ мақсаттарыТілдік қарым-қатынас барысында қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы өзі туралыберуге үйрету.Қазақша байланыстырып сөйлеу дағдысын және қисынды йлау қабілеттерін дамыту.Сөйлесім барысында сыныптастарымен жағымды қарым-қатынас рната білугетәрбиелеу.Сілтеме:Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.Жетістік критерийлері:Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырыпқақатысты жаңа атауларды меңгереді.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді таба-ды, сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді.Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): мұғалімнің көмегімен тыңдаған мәтін бойыншасұрақтарға жауап береді, сәйкес суреттер таңдай алады.Құндылықтарды дарытуЖауапкершілікТілдік құзіреттілікӘртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымыПәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.Оқыту әдістері:Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Баспалдақ» техникасы, топтықжұмыс, се ргіту жаттығуы.Дереккөздері:Әдіст лік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.Тапсырмалар: Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстарОқушыларғаМұғалім оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, өлеңМұғаліммен бірге қайталайды.психологиялықжолдарын оқиды:Бір-біріне жақсы тілектер айтады.ахуал туғызуБәрі жақсы баланың,Қайырлы күн, достым! Әр күніңТілін алған ананың.сәттілікке толсын!Бәрі жақсы баланың,«Беске» оқыған сабағын.Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын қайталатады.Өткен сабақты тек-Өткен сыныптан өткен тақырыптарды қайталатады. Кем-Тапсырманы айтады, тақырып бойын-серушіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.ша сұрақтарға жауап береді.І. ҚызығушылықтыОқушыларды жаңа сабаққа кіргізу мақсатындаОқушылар жауап береді.оятуӨ. Ақыпбековтың «Бес саусақ» өлеңін оқиды, ой шақырусұрақтарын қояды:Мынау –Бас бармақ,Мынау –Балаң үйрек,Мынау –Ортан терек,Мынау –Шылдыр шүмек,Мынау –Кішкене бөбек— Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, өлеңде не туралыайтылады?Сөздік жұмысысәлеметсіз бе! – здравствуйтетанысу – знакомствоаты-жөні – имя, фамилятуған жері – место рождениямекен-жай - адресөзім туралы – о себеменің атым – меня зовутІІ. Мағынаны тану1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім Интерактивті тақтаданТыңдалым. Оқылым. Жаңатақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,-сөздерді тыңдайды, қайталайды,масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.оқ ды.Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұ ыс айтуғаАйтылым. Сөздерді дұрыс айтуғамашықтандырады, бірнеше рет қайталатады.жаттығады, қайталайды.2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымғаТыңдалым. Мәтінді мұқиятарналған мәтінді тыңдатады. Сөздердіңмағынасынтыңдайды. Жаңа сөздердітүсіндіреді.қайталайды.1-тапсырма. Мәтінді оқу, аудару, сұраққа жауап беру.Менің атым – Сая. Мен екінші сыныпта оқимын. Бұл – менің анам. Менің анамның аты – Маржан. Ол 38 жаста. Мен анамды жақсы көремін.-Сенің атың кім?-Сен нешінші сыныпта оқисың?-Бұл кім?-Сенің анаңның аты кім?-Ол неше жаста?2-тапсырма. Ауызша орындау. Суретпен жұмыс жасау.Үлгі бойынша сөйлеп үйрену.Үлгі: Менің атым Мурат – екінші сынпта оқимын.3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым.Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.Ә) Жазылым. Оқулықтағы 3 -тапсырмаЖазылым. Суреттерге қарап диа-ны орындатады.логті толықтырып жазады.5. Сергіту сәті. Мұғалім оқушылардың бой жазуы үшінОрындарынан тұрып, сергітуорындарынан тұрғызып, с ргіту жаттығуын жасатады.жаттығуын жасайды, мұғалімменАл, балалар, тұрайық,бірге тақпақты қайталайды.Алақанды ұрайық!Оңға қарай бұрылып,Солға қарай бұрылып,Бір отырып, бір тұрып,Бой сергітіп алайық!ІІІ. Ой толғанысОқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.Оқылым. Айтылым. Мәтінді оқиды.Сөйлемдерге сұрақ қояды.IV. БекітуЖаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім оқулықтағы 4-тап-Айтылым. Суреттегі кейіпкерлердіңсырманы орындатады.атынан диалог құрады.«Есте сақта» айдарында берілген сөздерді жаттатады.Берілген сөздерді жаттайды.Қайталайды.V. БағалауФормативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзара«Ішкі және сыртқы шеңбер» тех-бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.никасы бойынша өзара бір-бірінбағалайды.10Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыҚабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру:Қабілеті жоғары оқушылар сұрақтарды өз бетінше құрастыра алады.Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтауСабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Қмж қазақ тілі пәнінен орыс тілді мектептерге 2
Файл для скачивания будет доступен после входа в аккаунт или Регистрации
Поделись со своим друзьями:
Комментарии
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА - Начальная школа

Педагогический портал для учителей

  • Только актуальные новости и документы образования РК
  • Обсуждай с друзьями
  • Делись в социальных сетях