Создать акаунт

ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА / Методическая копилка / СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ / Старшая школа / Түркі империясы - көшпенділер мемлекеттілігінің классикалық үлгісі.

Түркі империясы - көшпенділер мемлекеттілігінің классикалық үлгісі.

08 дек 2021, 12:28
Старшая школа
5 108
0
Автор:+77014970980

Сабақ тақырыбы Түркі империясы - көшпенділер мемлекеттілігінің классикалық үлгісі.

Зерттеу сұрағыТүркі империясы - көшпенділер мемлекеттінің құрылуының тарихи маңызы қандай?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары10.3.1.2 Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

10.3.2.1 деректерді талдау негізінде түркі мемлекеттерінің дамуын зерттеу, мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау;

10.3.2.2 ерте және дамыған орта ғасырлардағы түркі мемлекеттерінің геосаяси белсенділігін сипаттау;

10.3.2.3 Түркі әлемінің қалыптасуы мен дамуындағы Түркі империясының рөлін бағалау


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ұлы Дала көшпенділерінің империяларыКүні: 13.01.2021Мұғалімнің аты-жөні: Берденова Калиман ДюсековнаСынып: 10 сыныпҚатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:0Сабақ тақырыбы Түркі империясы - көшпенділер мемлекеттілігінің классикалық үлгісі.Зерттеу сұрағыТүркі империясы - көшпенділер мемлекеттінің құрылуының тарихи маңызы қандай?Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары10.3.1.2 Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;10.3.2.1 деректерді талдау негізінде түркі мемлекеттерінің дамуын зерттеу, мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтау;10.3.2.2 ерте және дамыған орта ғасырлардағы түркі мемлекеттерінің геосаяси белсенділігін сипаттау;10.3.2.3 Түркі әлемінің қалыптасуы мен дамуындағы Түркі империясының рөлін бағалауТарихи концепт (фокус)Себеп және салдарСабақтың мақсатыТүркі империясы - көшпенділер мемлекеттілігінің алғышарттары мен барысын түсіндіруБағалаукритерийлері•VI-IX ғғ. кем дегенде 4 ортағасырлық мемлекеттерді, олардың өмір сүрген жылдарын, территориясын, негізін қалаушылары мен билеушілерін кестеде жүйелі түрде айқындай алады.•Батыс Түрік, Түргеш және Қарлұқ қағанаттарының территориясы мен астанасын контур картада жүйелі айқындай алады.•Бумын, Үшлік және Сұлу қағандарының сыртқы саясатына баға бере алады.•Көне түркі жазбаларының тарихи маңыздылығын дәлелдей алады.Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология•жер иелену түрлері•қағанат•қаған•«он-оқ бұдын»Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:Түркі тайпаларының миграциясының себептері......деректің негізінде келесі қорытындыларды шығаруға болады...Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени болып табылады.Келесі себептер/ факторлар қысқа мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы...Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…оған қарағанда маңыздырақ болды, өйткені…Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені…Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік Ел» идеясына сәйкес мемлекет тәуелсіздігін бағалай білу, Отан тарихы мен Түркі империясы саясатын талдау барысында жүзеге асады.Пәнаралық байланыстарГеография картамен жұмыс, қазақ әдебиеті ойын жинақтап эссе жазу.АКТ қолдану дағдыларыБейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс.Бастапқы білімҚазақстан аумағындағы ерте мемлекеттер туралы білді.Сабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Түркі империясы - көшпенділер мемлекеттілігінің
Файл для скачивания будет доступен после
Поделись со своим друзьями:
Комментарии
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА - Старшая школа

Педагогический портал для учителей

  • Только актуальные новости и документы образования РК
  • Обсуждай с друзьями
  • Делись в социальных сетях