Педагогика сұрақ-жауабымен
Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар Л.И. Катаева.C) Б.М. Макарова.
Педагогикалық пәндер: Әлеуметтік педагогика
Педагогикалық процесстің ұйымдастырушылық формалары:жеке, ұжымдық, топтық
Педагогикалық технология (М.В. Кларин, Г.М.Құсайынов, В.П.Беспалько., Ж.Қараевтардың) пайымдауынша :Өнер, шеберлік, білік, білімді меңгерудің жаңа жолы (оқытуды ұйымдастырудың жаңаша формалары, әдіс-тәсілдері ) Оқыту процесін ұйымдастырудың, өткізудің жан-жақты ойластырылған педагогикалық қызметтің моделі; оқытуда мақсатты нәтижеге жетудің кепілдік беретін жазбаша үлгі-жоспары. оқыту процесінде адамның іс-әрекетімен техниканың мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану т.б.
Педагогикалық технологиялардың теориялық негізде орындалуын қарастырған педагогтар:В.В.Беспалько. В.В.Данилов. В.К.Дьяченко.
Педагогикалық әдіснаманың мәні:Әдістер туралы ғылым, философиялық қағидаларды тікелей ғылыми зерттеулерде қолдану туралы ғылым, арнаулы зерттеу әдістерін жасауға арналған ғылым
Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар:Л.И.Катаева. Б.М. Макарова.Б.П. Битинас.
Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар Л.И. Катаева.C) Б.М. Макарова.Педагогикалық пәндер: Әлеуметтік педагогикаПедагогикалық процесстің ұйымдастырушылық формалары:жеке, ұжымдық, топтықПедагогикалық технология (М.В. Кларин, Г.М.Құсайынов, В.П.Беспалько., Ж.Қараевтардың) пайымдауынша :Өнер, шеберлік, білік, білімді меңгерудің жаңа жолы (оқытуды ұйымдастырудың жаңаша формалары, әдіс-тәсілдері ) Оқыту процесін ұйымдастырудың, өткізудің жан-жақты ойластырылған педагогикалық қызметтің моделі; оқытуда мақсатты нәтижеге жетудің кепілдік беретін жазбаша үлгі-жоспары. оқыту процесінде адамның іс-әрекетімен техниканың мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану т.б.Педагогикалық технологиялардың теориялық негізде орындалуын қарастырған педагогтар:В.В.Беспалько. В.В.Данилов. В.К.Дьяченко.Педагогикалық әдіснаманың мәні:Әдістер туралы ғылым, философиялық қағидаларды тікелей ғылыми зерттеулерде қолдану туралы ғылым, арнаулы зерттеу әдістерін жасауға арналған ғылымПедагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар:Л.И.Катаева. Б.М. Макарова.Б.П. Битинас. Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар Л.И. Катаева.C) Б.М. Макарова.Педагогикалық пәндер: Әлеуметтік педагогикаПедагогикалық процесстің ұйымдастырушылық формалары:жеке, ұжымдық, топтықПедагогикалық технология (М.В. Кларин, Г.М.Құсайынов, В.П.Беспалько., Ж.Қараевтардың) пайымдауынша :Өнер, шеберлік, білік, білімді меңгерудің жаңа жолы (оқытуды ұйымдастырудың жаңаша формалары, әдіс-тәсілдері ) Оқыту процесін ұйымдастырудың, өткізудің жан-жақты ойластырылған педагогикалық қызметтің моделі; оқытуда мақсатты нәтижеге жетудің кепілдік беретін жазбаша үлгі-жоспары. оқыту процесінде адамның іс-әрекетімен техниканың мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану т.б.Педагогикалық технологиялардың теориялық негізде орындалуын қарастырған педагогтар:В.В.Беспалько. В.В.Данилов. В.К.Дьяченко.Педагогикалық әдіснаманың мәні:Әдістер туралы ғылым, философиялық қағидаларды тікелей ғылыми зерттеулерде қолдану туралы ғылым, арнаулы зерттеу әдістерін жасауға арналған ғылымПедагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар:Л.И.Катаева. Б.М. Макарова.Б.П. Битинас.Педагогикалық жүйелерді басқарудың негізгі принциптері:демократияландыру және ізгілендіру, жүйелілік пен тұтастық, орталықтандыру мен орталықсыздандырудың тиімді үйлесуіПедагогикалық зерттеу әдістері: бақылау. салыстыру. эксперимент.Педагогикалық зерттеу әдістері: бақылау. Іс-әрекет өнімдерін талдау. экспериментПедагогикалық зерттеудің теориялық әдістері:. Абстракциялау.Модельдеу. ТалдауПедагогикалық зерттеудің эмпирикалық әдістері:озық тәжірибені зерттеу. Эксперимент. бақылауПедагогикалық зерттеулерде қолданылатын әдістер: Нақты ғылыми. Жалпы ғылыми. Эмпирикалық.Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық принциптері:Құбылыстарды даму барысында зерттеуБір құбылысты екіншілерімен өзара қатынаста байланыстыра зерттеу. Зерттеу әдістері зерттелетін құбылыстың мән-мағынасымен сай келуі.Педагогикалық зерттеулердің дәстүрлі әдістері:Бақылау. Әдебиетті зерттеу. ӘңгімеПедагогикалық зерттеулурдің жалпы ғылыми әдіснамалық принциптері: құбылыстарды даму барысында зерттеу; зерттеу әдістері зерттелетін қүбылыстың мән-мағынасына сай келуіПедагогикалық кеңес жұмыс бағыттары:Оқушыларға ата-аналарымен бірлесіп әлеуметтік жағдай жасау. Мектеп жоспарын талдау және бекіту. ата-аналардың сауаттануын қарастыруПедагогикалық менеджмент:Ұйымдастыру нормаларының және технологиялық әдіс-тәсілдерің кешені. Педагогикалық процесті басқару тиімділігінің жоғарылауына бағытталған принциптер жүйесі. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару жүйесіПедагогикалық методологияның мәні: Арнаулы зерттеу әдістерін жасауға арналған ғылым. Философиялық қағидаларды тікелей ғылыми зерттеулерде қолдану туралы ғылым .Әдістер туралы ғылым
Педагогикалық пәндер: Әлеуметтік педагогика
Педагогикалық процесстің ұйымдастырушылық формалары:жеке, ұжымдық, топтық
Педагогикалық технология (М.В. Кларин, Г.М.Құсайынов, В.П.Беспалько., Ж.Қараевтардың) пайымдауынша :Өнер, шеберлік, білік, білімді меңгерудің жаңа жолы (оқытуды ұйымдастырудың жаңаша формалары, әдіс-тәсілдері ) Оқыту процесін ұйымдастырудың, өткізудің жан-жақты ойластырылған педагогикалық қызметтің моделі; оқытуда мақсатты нәтижеге жетудің кепілдік беретін жазбаша үлгі-жоспары. оқыту процесінде адамның іс-әрекетімен техниканың мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану т.б.
Педагогикалық технологиялардың теориялық негізде орындалуын қарастырған педагогтар:В.В.Беспалько. В.В.Данилов. В.К.Дьяченко.
Педагогикалық әдіснаманың мәні:Әдістер туралы ғылым, философиялық қағидаларды тікелей ғылыми зерттеулерде қолдану туралы ғылым, арнаулы зерттеу әдістерін жасауға арналған ғылым
Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар:Л.И.Катаева. Б.М. Макарова.Б.П. Битинас.
Поделись со своим друзьями:
Шпоры для Аттестации "Педагогика - психология"
ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯ Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы.білім беру Адам бойында өзін әлеуметтік тұрғыдан әркетшіл екенін
Психология Тест. Психологияның мән - мағынасы
Психологияның мән - мағынасы. Психологияның мән - мағынасы Дұрыс жауаптарымен 1. Психология ғылымының негізін құрушы құбылыс: A) саясат B) адам болмысы *C) адам физиологиясы D) математика E) әлеумет
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются