Математика 2 сынып ҚМЖ

Тапсыры
1А бөлім Екі таңбалы сандар
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар
Толық ондықтар.100 саны
21-ден 100-ге дейінгі сандар
екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Оқып үйренудің нәтижесі
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар туралы біледі
Тапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады;
Оқушылар ондық санау ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады.
оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады;
тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады
Екі таңбалы сандарды ондықтарға және бірліктерге жіктеуді білді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
1А бөлім Екі таңбалы сандар
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар
Толық ондықтар.100 саны
21-ден 100-ге дейінгі сандар
екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Оқып үйренудің нәтижесі
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар туралы біледі
Тапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады;
Оқушылар ондық санау ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады.
оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады;
тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады
Екі таңбалы сандарды ондықтарға және бірліктерге жіктеуді білді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

2 сынып Математика пәні Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару Сабаққа негізделген оқу мақсаты 2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру Сабақ нәтижесі: Оқушылардың

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар Математика 1 сынып СОР и СОЧ 1 класс математика
СОР и СОЧ 1 класс математика. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар Математика 1 сынып. Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 1-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық

ҚМЖ Әдебиеттік оқу. 4 сынып
«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша оқу жоспары Қысқа мерзімді жоспар

Қмж қазақ тілі пәнінен орыс тілді мектептерге 2 сынып
Кысқа мерзімді сабақ жоспары қазақ тілі пәнінен орыс тілді мектептерде

ҚМЖ 2-сынып көркем еңбек
Сабақтың тақырыбы: Бірінші сыныпта адамның бет-әлпеті туралы не білдің? Мұғалімнің аты-жөні: Күні: СЫНЫП: 2 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Математика_3-сынып. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар.
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются