ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА - Педагогический сайт

8 сынып ҚМЖ Қазақ тілі мен әдебиеті

Оқу мақсаттары

8.1.1.1-мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;
8.1.5.1-тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау
8.2.1.1-тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;
8.2.4.1-идеялықжағынанұқсасмәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнныңдамуынсалыстырып,талдау
8.3.1.1-перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтау;
8.3.4.1-мәтін түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау
8.4.1.1-мәтіндердіңжанрлықжәнестильдік ерекшелігінсақтап,интервьюжазу;
8.4.3.1-жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу

1-тоқсан
Мен армандайтын мектеп

Электронды кітапхананы пайдаланамын

Жоба жұмысын орында-дым

Т.Сұлтанбеков. «Ғажайып планета» әңгімесі
Ғажайыппланета–жанды планета
«Рухани жаңғыру» – тарих пен инновацияның сабақтастығы
Нәтижесабақ.Менне үйрендім? Жиынтық бағалау

Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін
«Дана үкілер» техникасын қолданады. Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатады, жаңа сөздерді тапқызады, сөйлем құратады,диалог- тірөлгебөліпоқытады.Оқущылардиалогтегіқоюқаріппенберілгенсөзтіркестерініңмағынасынанықтайды,болжалдықсанесімбарсөйлемдерді тауып, жасалу жолдарын түсіндіреді. «Дұрыс-бұрыс» тәсілінің негізінде мәтіндегіақпараттыңдұрыстығынанықтайды.(5,6,7-тапсырмалар).
Дескриптор:
-мәтіннен қажет ақпаратты алады;
-диалогті рөлге бөліп оқиды;
-    сөзтіркестерініңмағынасынанықтайды;
-    болжалдықсанесімбарсөйлемдердітабады.
Қалыптастырушыбағалау.Мұғалімкөңілкүйсмайликтеріарқылы бағалайды.


Перейти на сайт