8 сынып ҚМЖ Қазақ тілі мен әдебиеті
Оқу мақсаттары
8.1.1.1-мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;
8.1.5.1-тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау
8.2.1.1-тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;
8.2.4.1-идеялықжағынанұқсасмәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнныңдамуынсалыстырып,талдау
8.3.1.1-перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтау;
8.3.4.1-мәтін түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау
8.4.1.1-мәтіндердіңжанрлықжәнестильдік ерекшелігінсақтап,интервьюжазу;
8.4.3.1-жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу
1-тоқсан
Мен армандайтын мектеп
Электронды кітапхананы пайдаланамын
Жоба жұмысын орында-дым
Т.Сұлтанбеков. «Ғажайып планета» әңгімесі
Ғажайыппланета–жанды планета
«Рухани жаңғыру» – тарих пен инновацияның сабақтастығы
Нәтижесабақ.Менне үйрендім? Жиынтық бағалау
Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін
«Дана үкілер» техникасын қолданады. Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатады, жаңа сөздерді тапқызады, сөйлем құратады,диалог- тірөлгебөліпоқытады.Оқущылардиалогтегіқоюқаріппенберілгенсөзтіркестерініңмағынасынанықтайды,болжалдықсанесімбарсөйлемдерді тауып, жасалу жолдарын түсіндіреді. «Дұрыс-бұрыс» тәсілінің негізінде мәтіндегіақпараттыңдұрыстығынанықтайды.(5,6,7-тапсырмалар).
Дескриптор:
-мәтіннен қажет ақпаратты алады;
-диалогті рөлге бөліп оқиды;
- сөзтіркестерініңмағынасынанықтайды;
- болжалдықсанесімбарсөйлемдердітабады.
Қалыптастырушыбағалау.Мұғалімкөңілкүйсмайликтеріарқылы бағалайды.
8.1.1.1-мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;
8.1.5.1-тірек сөздер, автордың көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау
8.2.1.1-тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;
8.2.4.1-идеялықжағынанұқсасмәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып, мазмұнныңдамуынсалыстырып,талдау
8.3.1.1-перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажет ақпаратты анықтау;
8.3.4.1-мәтін түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау
8.4.1.1-мәтіндердіңжанрлықжәнестильдік ерекшелігінсақтап,интервьюжазу;
8.4.3.1-жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу
1-тоқсан
Мен армандайтын мектеп
Электронды кітапхананы пайдаланамын
Жоба жұмысын орында-дым
Т.Сұлтанбеков. «Ғажайып планета» әңгімесі
Ғажайыппланета–жанды планета
«Рухани жаңғыру» – тарих пен инновацияның сабақтастығы
Нәтижесабақ.Менне үйрендім? Жиынтық бағалау
Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін
«Дана үкілер» техникасын қолданады. Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатады, жаңа сөздерді тапқызады, сөйлем құратады,диалог- тірөлгебөліпоқытады.Оқущылардиалогтегіқоюқаріппенберілгенсөзтіркестерініңмағынасынанықтайды,болжалдықсанесімбарсөйлемдерді тауып, жасалу жолдарын түсіндіреді. «Дұрыс-бұрыс» тәсілінің негізінде мәтіндегіақпараттыңдұрыстығынанықтайды.(5,6,7-тапсырмалар).
Дескриптор:
-мәтіннен қажет ақпаратты алады;
-диалогті рөлге бөліп оқиды;
- сөзтіркестерініңмағынасынанықтайды;
- болжалдықсанесімбарсөйлемдердітабады.
Қалыптастырушыбағалау.Мұғалімкөңілкүйсмайликтеріарқылы бағалайды.
Поделись со своим друзьями:
Сабақ жоспары 8 сынып информатика ҚМЖ
Сабақ жоспары 8 сынып информатика ҚМЖ Бағалау критерийлері - ақпаратты тасымалдау сызбасын көрсетеді; - сымсыз байланыстың артықшылықтарын артықшылықтарын білсе, ең аз дегенде сымсыз байланыстың екі
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар Қазақ әдебиеті 5-сынып
«Таза, мінсіз асыл сөз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Тақырып Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы, «Қобыланды батыр» жыры. Оқу мақсаты А/И2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются