Математика 2 сынып ҚМЖ
Тапсыры
1А бөлім Екі таңбалы сандар
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар
Толық ондықтар.100 саны
21-ден 100-ге дейінгі сандар
екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Оқып үйренудің нәтижесі
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар туралы біледі
Тапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады;
Оқушылар ондық санау ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады.
оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады;
тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады
Екі таңбалы сандарды ондықтарға және бірліктерге жіктеуді білді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
1А бөлім Екі таңбалы сандар
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар
Толық ондықтар.100 саны
21-ден 100-ге дейінгі сандар
екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Оқып үйренудің нәтижесі
0-ден 10-ға дейінгі сандар.11-ден 20-ға дейінгі сандар туралы біледі
Тапсырмалар арқылы сұрақтары бар есептерді ажыратады;
Оқушылар ондық санау ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады.
оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады;
тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады
Екі таңбалы сандарды ондықтарға және бірліктерге жіктеуді білді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
Өзін-өзі бағалау, фармативті бағалау
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Поделись со своим друзьями:
2 сынып Математика пәні Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару Сабаққа негізделген оқу мақсаты 2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру Сабақ нәтижесі: Оқушылардың
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар Математика 1 сынып СОР и СОЧ 1 класс математика
СОР и СОЧ 1 класс математика. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар Математика 1 сынып. Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 1-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются