ҰБТ-ҒА ДАЙЫНДЫҚ ЖҰМЫСЫ БОЙЫНША МҰҒАЛІМНІҢ ЖИНАҚ ПАПКАСЫ

ҰБТ-ҒА ДАЙЫНДЫҚ ЖҰМЫСЫ БОЙЫНША МҰҒАЛІМНІҢ ЖИНАҚ ПАПКАСЫ
Ұлттық бірыңғай тестілеу - ҰБТ – жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарына түсуге арналған іріктеу емтихандарының бір нысаны.
Мақсаты: Оқушыларды ҰБТ-ға дайындау мақсатында тақырыптарды оңай әдістермен түсінікті жеткізе отырып оқулықпен өз бетінше дайындалуға үйрету.
Міндеті:
Оқушылардың тест жұмыстарын шешуде ақпарат, мәліметтерді өз бетімен қолдануын ұйымдастыру;
ҰБТ-ны сәтті тапсыру үшін Қазақстан тарихы пәнінен білім деңгейін анықтау;
Уақытты тиімді пайдалана білуге мүмкіндік беру;
Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Оқушының ойлау, есте сақтау, іздену дағдыларын қалыптастыру, белсенділігін арттыру;
Өтілген материалды жан-жақты меңгеруге жағдай жасау;
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар Қазақстан тарихы пәні бойынша тестті сәтті тапсырады, берілген тапсырманың мазмұнын түсіне алады, өздігінен білім алуға үйрену қызметі қалыптасады, алған білімді ұқсас және жаңа жағдайда қолдана білуге үйренеді
ҰБТ нәтижесіне нелер әсер етеді?
Күнделікті жүйелі жұмыс ұйымдастыру;
Интерактивті технологияларды қолдану;
Жеке тұлғаның даралығын дамыту;
Оқушылардың білім алу себептерін қалыптастыру.
Ұлттық бірыңғай тестілеу - ҰБТ – жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарына түсуге арналған іріктеу емтихандарының бір нысаны.
Мақсаты: Оқушыларды ҰБТ-ға дайындау мақсатында тақырыптарды оңай әдістермен түсінікті жеткізе отырып оқулықпен өз бетінше дайындалуға үйрету.
Міндеті:
Оқушылардың тест жұмыстарын шешуде ақпарат, мәліметтерді өз бетімен қолдануын ұйымдастыру;
ҰБТ-ны сәтті тапсыру үшін Қазақстан тарихы пәнінен білім деңгейін анықтау;
Уақытты тиімді пайдалана білуге мүмкіндік беру;
Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Оқушының ойлау, есте сақтау, іздену дағдыларын қалыптастыру, белсенділігін арттыру;
Өтілген материалды жан-жақты меңгеруге жағдай жасау;
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар Қазақстан тарихы пәні бойынша тестті сәтті тапсырады, берілген тапсырманың мазмұнын түсіне алады, өздігінен білім алуға үйрену қызметі қалыптасады, алған білімді ұқсас және жаңа жағдайда қолдана білуге үйренеді
ҰБТ нәтижесіне нелер әсер етеді?
Күнделікті жүйелі жұмыс ұйымдастыру;
Интерактивті технологияларды қолдану;
Жеке тұлғаның даралығын дамыту;
Оқушылардың білім алу себептерін қалыптастыру.

Нұсқаулық және әдістемелік хат ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕССІНІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЫЛЫ
1-4 сыныптардағы оқу процесі мыналардың негізінде жүзеге асырылады: Primary бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, Бастауыш мектеп деңгейінде: 10-1. «Алиппе» / «Ана тілі»

Кітапхана ісіндегі жаңа технологиялар
Кітапхана ісіндегі жаңа технологиялар ХХІ ғасыр – мәдениеттің, ғылым мен білімнің ғасыры. Бар білімнің қайнар көзі-кітапхана-демекші, оқу орнындағы оқыту, білім беру үрдісін ақпараттың орталығы –

МҰҒАЛІМГЕ АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ
Аталған Бағдарламадан күтілетін нәтижелер оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары

Қашықтықтан оқытудың жаңа технологиясы
Қашықтықтан оқытудың жаңа технологиясы Кіріспе. Негізгі бөлім. Қашықтықтан оқыту түсінігі; Қашықтықтан оқыту технологиясы; Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздері; Қашықтықтан оқытудың

ТЖБ «География» 8-сынып
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған. Жиынтық бағалау

ГЕОГРАФИЯЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ӘДІС ТӘСІЛДЕРІ
ГЕОГРАФИЯЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ӘДІС ТӘСІЛДЕРІ Ғылым мен техника, ақпараттандыру технологиясы күшті қарқынмен өсіп отырған кезде оқушыларды даярлауға қойылатын талаптар да дами түседі.
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются