Выберите категорию
Тип файла
Тип файла
Тип файла
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
Тип файла
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
Вид объекта
Сфера деятельности
Марка автомобиля
Сортировка по
Настройки поиска


ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА / / ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯ АТТЕСТАЦИЯ
Все материалы
ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯ
Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы.білім беру
Адам бойында өзін әлеуметтік тұрғыдан әркетшіл екенін сезіндіру, басқа азаматтарға  және мемлекетке деген сыйластық пен сенімділік қалыптастыруды қалыптастыру болып табыладын тәрбие бағытыДене н\е азаматтық
Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие бұл:тәрбиенің бағыты
Адамның «аяқталмаған іс-әрекеттері мен тапсырмалары аяқталған іс-әрекеттер мен тапсырмаларға қарағанда есте жақсы сақталынатыны» туралы заңдылықта анықтаңыз Зейгарник эффектісі


ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯ

Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы.білім беру

Адам бойында өзін әлеуметтік тұрғыдан әркетшіл екенін сезіндіру, басқа азаматтарға  және мемлекетке деген сыйластық пен сенімділік қалыптастыруды қалыптастыру болып табыладын тәрбие бағытыДене н\е азаматтық

Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие бұл:тәрбиенің бағыты

Адамның «аяқталмаған іс-әрекеттері мен тапсырмалары аяқталған іс-әрекеттер мен тапсырмаларға қарағанда есте жақсы сақталынатыны» туралы заңдылықта анықтаңыз Зейгарник эффектісі

Адамның әр-түрлі іс-әрекет, материалдық игіліктерді өндірудің қайнар көзі еңбек

Адамның бет әлпеті мен бүкіл дене қимылдарына, сөздің интонациясы мен тембріне, дикциясы мен паузасына да өзгерістер енгізеді Эмоция

Адамның жаңа танымдық, эмоциялық немесе мінез құлық ептілігі мен дағдыларын салыстырмалы түрде жылдам қалыптастыруға даярлығы тәрбиелілігі

Адамның жеке белсенділігінің қайнар көзі:құндылықтар

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңғыртуы ол-Білім

Азаматтық тәрбиенің өзегі дәстүрлі ұлттық тәрбиенің өзегі

Арифметикалық іскерлікті игеруде келеңсіз қиыншылықтармен байланысты білім ала алмау қабілеті ...дискалькулия

Әдет ұғым-адам қажеттілігін өтеуге сәйкес қайталанып отыратын әрекет

Әлеуметтік-тұлғалың технологияның объектісі-

адам

Әр оқушының өзіндік іс-әрекеті ескеріліп, оған арнаулы әзірліктер жасалып, оқу мүмкіндіктері алдын ала есепке алынады жеке жұмысты ұйымдастыру

Әрекет етуге деген ынтаның жиынтығы мотивация

Бақылаудың ауызша әдістері Фронтальды жауап алу

Балалар тұлғасының рухани байлығы, әлеуметтік белсенділік пен жауапкершілік сезімі қалыптасуының міндетті шарты болып табылатын принцип ұжымда және ұжым арқылы тәрбиелеу

Балалардың қиын проблемалардан бас тартуының байқалуы:агрессивті мінез

Балалардың құқықтық сана-сезімін, қоғамдағы құқықтық нормалар мен құқықтар мәдениетті сақтау, заңды құрметтеу дағдыларын қалыптастыруды талап ететін тәрбиенің бағыты-құқықтық тәрбие

Балалардың нарықтық экономика жағдайында шаршалылықты тиімді жүргізу қағидалары мен нормалаына сай сана-сезімдерін, дағдыларын іскерліктерін, талап ететін тәрбиенің бағытыЭкономикалық тәрбие

Балалардың шығармашылық қабілеттерін, әлемді сұлулық заңдары арқылы тануға қызығушылықтары мен талпыныстарын дамытуды талап ететін тәрбиенің бағыты Эстетикалық тәрбие

Скачать ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯ АТТЕСТАЦИЯ
Для того, что бы получить доступ к файлу, вам необходимо выполнить

Авторизация на портале с помощью социальных сетей

Вконтакте Google @ Mail.ru Яндекс


  • 648
  • 0
  • 26-03-2019
+2
Комментарии (0)
Написать
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
27 посетителей на сайте. Из них:
Пользователи1
Гости17
Роботы9
Список пользователей
Sagima Сейчас на сайте
marupova Был(a) в сети 7 минут назад