Выберите категорию
Тип файла
Тип файла
Тип файла
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
Тип файла
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
Вид объекта
Сфера деятельности
Марка автомобиля
Сортировка по
Настройки поиска


ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА / / Шпоры для Аттестации "Педагогика - психология"
Все материалы
ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯ
Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы.білім беру
Адам бойында өзін әлеуметтік тұрғыдан әркетшіл екенін сезіндіру, басқа азаматтарға  және мемлекетке деген сыйластық пен сенімділік қалыптастыруды қалыптастыру болып табыладын тәрбие бағытыДене н\е азаматтық
Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие  бұл:тәрбиенің бағыты
Адамның «аяқталмаған іс-әрекеттері мен тапсырмалары аяқталған іс-әрекеттер мен тапсырмаларға қарағанда есте жақсы сақталынатыны» туралы заңдылықта анықтаңыз Зейгарник эффектісі
Адамның әр-түрлі іс-әрекет, материалдық игіліктерді өндірудің қайнар көзі еңбек
Адамның бет әлпеті мен бүкіл дене қимылдарына, сөздің интонациясы мен тембріне, дикциясы мен паузасына да өзгерістер енгізеді Эмоция
Адамның жаңа танымдық, эмоциялық немесе мінез құлық ептілігі мен дағдыларын салыстырмалы түрде жылдам қалыптастыруға даярлығы тәрбиелілігі
Адамның жеке белсенділігінің қайнар көзі:құндылықтар ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯ
Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы.білім беру
Адам бойында өзін әлеуметтік тұрғыдан әркетшіл екенін сезіндіру, басқа азаматтарға  және мемлекетке деген сыйластық пен сенімділік қалыптастыруды қалыптастыру болып табыладын тәрбие бағытыДене н\е азаматтық
Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие  бұл:тәрбиенің бағыты
Адамның «аяқталмаған іс-әрекеттері мен тапсырмалары аяқталған іс-әрекеттер мен тапсырмаларға қарағанда есте жақсы сақталынатыны» туралы заңдылықта анықтаңыз Зейгарник эффектісі
Адамның әр-түрлі іс-әрекет, материалдық игіліктерді өндірудің қайнар көзі еңбек
Адамның бет әлпеті мен бүкіл дене қимылдарына, сөздің интонациясы мен тембріне, дикциясы мен паузасына да өзгерістер енгізеді Эмоция
Адамның жаңа танымдық, эмоциялық немесе мінез құлық ептілігі мен дағдыларын салыстырмалы түрде жылдам қалыптастыруға даярлығы тәрбиелілігі
Адамның жеке белсенділігінің қайнар көзі:құндылықтар
Скачать Шпоры для Аттестации "Педагогика - психология"
Для того, что бы получить доступ к файлу, вам необходимо выполнить

Авторизация на портале с помощью социальных сетей

Вконтакте Google @ Mail.ru Яндекс


Комментарии (0)
Написать
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
10 посетителей на сайте. Из них:
Гости2
Роботы8