Ұлттық Біліктілік тестілеудің Аттестацияда 2021 жыл келетін ақпан, мамыр,сәуір айының сұрақтары

————————————————————————————-

*Вопросы Национального квалификационного тестирования для учителей, за февраль, май, апрель 2021 года

Тест по Педагогике методике обучения с ответами

1.Кто является автором Естественного подхода,«периода молчания» и «периода активного слушания»?
А)Пиаже
В)Крашен и Террелл
С)Выготский
Д)Блум

2.Эффективным в повышении успеваемости учеников являются такие стратегии:
А)обратная связь, активное обучение, укрепление уверенности, качество обучения
В)качество обучения     
С)укрепление уверенности

3.Что означает метод «Физического реагирования»?
А)ролевые игры
В)физические упражнения
С)прыжки на месте
Д)понимание поддерживается за счёт картинок, жестов, действии 

4.Кто является автором Коммуникативного метода обучения?
А)Террелл (1995)
В)Карран (2006) 
С)Крашен (1995)
Д)Выготский


  • 0
  • 1 572

Шпоры для Аттестации "Педагогика - психология"

ПЕДАГОГИКА - ПСИХОЛОГИЯ
Адамның білім алуы жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағыталған өзара әрекетінің барысы.білім беру
Адам бойында өзін әлеуметтік тұрғыдан әркетшіл екенін сезіндіру, басқа азаматтарға  және мемлекетке деген сыйластық пен сенімділік қалыптастыруды қалыптастыру болып табыладын тәрбие бағытыДене н\е азаматтық
Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие  бұл:тәрбиенің бағыты
Адамның «аяқталмаған іс-әрекеттері мен тапсырмалары аяқталған іс-әрекеттер мен тапсырмаларға қарағанда есте жақсы сақталынатыны» туралы заңдылықта анықтаңыз Зейгарник эффектісі
Адамның әр-түрлі іс-әрекет, материалдық игіліктерді өндірудің қайнар көзі еңбек
Адамның бет әлпеті мен бүкіл дене қимылдарына, сөздің интонациясы мен тембріне, дикциясы мен паузасына да өзгерістер енгізеді Эмоция
Адамның жаңа танымдық, эмоциялық немесе мінез құлық ептілігі мен дағдыларын салыстырмалы түрде жылдам қалыптастыруға даярлығы тәрбиелілігі
Адамның жеке белсенділігінің қайнар көзі:құндылықтар
  • 0
  • 2 996

Педагогика сұрақ-жауабымен

Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар Л.И. Катаева.C) Б.М. Макарова.
Педагогикалық пәндер: Әлеуметтік педагогика
Педагогикалық процесстің ұйымдастырушылық формалары:жеке, ұжымдық, топтық
Педагогикалық технология (М.В. Кларин, Г.М.Құсайынов, В.П.Беспалько., Ж.Қараевтардың) пайымдауынша :Өнер, шеберлік, білік, білімді меңгерудің жаңа жолы (оқытуды ұйымдастырудың жаңаша формалары, әдіс-тәсілдері ) Оқыту процесін ұйымдастырудың, өткізудің жан-жақты ойластырылған педагогикалық қызметтің моделі; оқытуда мақсатты нәтижеге жетудің кепілдік беретін жазбаша үлгі-жоспары. оқыту процесінде адамның іс-әрекетімен техниканың мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану т.б.
Педагогикалық технологиялардың теориялық негізде орындалуын қарастырған педагогтар:В.В.Беспалько. В.В.Данилов. В.К.Дьяченко.
Педагогикалық әдіснаманың мәні:Әдістер туралы ғылым, философиялық қағидаларды тікелей ғылыми зерттеулерде қолдану туралы ғылым, арнаулы зерттеу әдістерін жасауға арналған ғылым
Педагогикалық диагностика бағыттарын анықтаған педагогтар:Л.И.Катаева. Б.М. Макарова.Б.П. Битинас.
  • 0
  • 5 336