Қысқа мерзімді жоспар (Көпмүшелерге амалдар қолдану)
Ұйымдастыру кезеңі
«Сәлеметсің бе!» әдісі арқылы амандасып, жағымды психологиялық жағдай туғызу. Сәлеметсің бе! Жұп болып орындайды. Оң қолындағы саусақтарын көршісінің саусақтарына кезекпен тигізе отырып амандасады:
Барлық істе- бас бармақтарың тигізеді,
Үлкен-«балан үйрек» саусақтарын тигізеді,
Жетістікке жетуді-«ортан терек» саусақтарын тигізеді
Тілеймін-«сылдыр шүмек» саусақтарын,
Алақандарын тигізеді.
Топқа бөлу. « Геометриялық фигуралар» арқылы оқушылар 4 топқа бөлінеді.
Өткенді қайталау. «Сұрақ-жауап» әдісі.
1.Бірмүше дегеніміз не?
2. Стандарт түрге қалай келтіреміз?
3.Көпмүше деп нені айтамыз?
4.Көпмүшені стандарт түрге қалай келтіреміз?
5.Көпмүшелерге қандай амалдар қолдануға болады?
Әр топқа бір сұрақтан беріледі,яғни төрт сұрақ. Ал 5-ші сұрақты барлық топтар талқылайды. Осы арқылы жаңа тақырыпқа шығу,мақсат қою.
Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
ІІ. Топпен жұмыс .Оқулықпен жұмыс
Тақырыпты толық меңгеру үшін,әр топқа «Ойларды дыбыста »әдіс ібойынша тапсырма беріледі. Әр топ өзінің түсінгендігін келесі топтармен бөліседі. Мысалдар келтіру арқылы түсіндіреді.
1,3 топ: 1.Жақшаларды ашу ережесі. 2. Көпмүшелерді қосу ережелері
2,4топ: : 1.Жақшаларға алу ережесі. 2. Көпмүшелерді азайту ережелері
«Бағдаршам» қолданылады. Қызыл түс - барлығын түсіндім, сары түс – көбін түсіндім,сұрағым бар, жасыл түс- кейбірін ғана түсіндім.
Сергіту сәтін өткізу. Оқушылармен бірге орындайды.
1. Иектерінде қалам бар деп елестетіп, өз есімдерін ауада жазу.
ІІІ. «ЖИГСО» әдісі. Әр топқа деңгейлік тапсырмалар беріледі. Әр оқушы өз деңгейіндегі тапсырманы таңдап алады. 1,2,3,4,5 есептерді таңдап алған оқушылар,әр есепке жеке топ құрып,есепті талдап шығару жолын тексереді. Содан кейін өз топтарына барады. Топтарда әр оқушы шығару жолын тусіндіреді.Интербелсенді тақтамен тексеріп. салыстырады.
Деңгейлік тапсырмалар:
1.Ұқсас мүшелерінбіріктіріңдер:
5х – 7ху + 3ху
Дескриптор:
1.бірмүшені стандарт түрге келтіреді;
2.ұқсас мүшелерді біріктіре алады;
3. көпмүшені стандарт түрге жазады.;
2.Өрнектердің қосындысын табыңдар:
8а және 1 – 3а
Дескриптор:
Бірмүше мен көпмүшені ажырата алады.
2. Ұқсас мүшелерді біріктіре алады3. Көпмүшелерді қосу ережесін біледі
3.Көпмүшелердің айырмасын табыңдар: (5х4 – 3а2) – (2х4 + 5а2)
Дескриптор:
1. .Жақшаларды ашу ережесін қолданады
2. Ұқсас мүшелерді біріктіре алады
3.Көпмүшелерді азайту ережесін біледі
4. Өрнекті ықшамдаңдар: (10а – 6в + 5с – 4d) – ( 9а – 2в-4с + 2d)Дескриптор:
1.Жақшаларды ашу ережесін қолданады
2.Көпмүшелерді қосу ережесін біледі 3.Көпмүшелерді азайту ережесін біледі
5. А-ның орнына қандай көпмүшені қойғанда теңдік теңбе-теңдікке айналады:
А + ( 6х2 – 3ху)= 8х2 +7ху – у2
2Д Дескриптор:
1.Көпмүшелерді қосу ережесін біледі
2. Көпмүшелерді азайту ережесін біледі
3. Белгісіз көпмүшені таба алады
Кері байланыс: «+»және « - » әдісімен бағалайды
Қорытындосы тест тапсырмалары.
1.Қосуды орындаңдар: 0,4в+(1,2в-0,1) А.0,4в -0,1 В. 1,6в-0,1 С. 1,2 в+0,3
Дескриптор: Оқушы
Жақшаны ашады;
Ұқсас мүшелерін біріктіреді
Жауабын жазады
2.Азайтуды орындаңдар: 21а2-(12а-5+21а2) А.-12а+5 В. 5-42а2 С.12а-5
Дескриптор: Оқушы
Жақшаны ашады;
Ұқсас мүшелерін біріктіреді
Жауабын жазады
3.Өрнектердің қосындысын табыңдар: х2-у2 және х2+у2 А.2х2+у2 В.х2-2у2 С.2х2
Дескриптор: Оқушы
Таңбасын қояды;
Ұқсас мүшелерін біріктіреді
Жауабын жазады
4. Стандарт түрге келтіріңдер: -7х2+х+(х+6х2) А.-х2+2х В.13х2-х С.2х-х2
Дескриптор: Оқушы
Жақшаны ашады;
Ұқсас мүшелерін біріктіреді
Жауабын жазады
5. 3х3-4х+5 және х3-4х-3 көпмүшелері берілген.Олардың айырмасын тауып, ықшамдаңдар: А.х3-8х+3 В.2х3-8х+2 С.4х6+2
«Сәлеметсің бе!» әдісі арқылы амандасып, жағымды психологиялық жағдай туғызу. Сәлеметсің бе! Жұп болып орындайды. Оң қолындағы саусақтарын көршісінің саусақтарына кезекпен тигізе отырып амандасады:
Барлық істе- бас бармақтарың тигізеді,
Үлкен-«балан үйрек» саусақтарын тигізеді,
Жетістікке жетуді-«ортан терек» саусақтарын тигізеді
Тілеймін-«сылдыр шүмек» саусақтарын,
Алақандарын тигізеді.
Топқа бөлу. « Геометриялық фигуралар» арқылы оқушылар 4 топқа бөлінеді.
Өткенді қайталау. «Сұрақ-жауап» әдісі.
1.Бірмүше дегеніміз не?
2. Стандарт түрге қалай келтіреміз?
3.Көпмүше деп нені айтамыз?
4.Көпмүшені стандарт түрге қалай келтіреміз?
5.Көпмүшелерге қандай амалдар қолдануға болады?
Әр топқа бір сұрақтан беріледі,яғни төрт сұрақ. Ал 5-ші сұрақты барлық топтар талқылайды. Осы арқылы жаңа тақырыпқа шығу,мақсат қою.
Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі
ІІ. Топпен жұмыс .Оқулықпен жұмыс
Тақырыпты толық меңгеру үшін,әр топқа «Ойларды дыбыста »әдіс ібойынша тапсырма беріледі. Әр топ өзінің түсінгендігін келесі топтармен бөліседі. Мысалдар келтіру арқылы түсіндіреді.
1,3 топ: 1.Жақшаларды ашу ережесі. 2. Көпмүшелерді қосу ережелері
2,4топ: : 1.Жақшаларға алу ережесі. 2. Көпмүшелерді азайту ережелері
«Бағдаршам» қолданылады. Қызыл түс - барлығын түсіндім, сары түс – көбін түсіндім,сұрағым бар, жасыл түс- кейбірін ғана түсіндім.
Сергіту сәтін өткізу. Оқушылармен бірге орындайды.
1. Иектерінде қалам бар деп елестетіп, өз есімдерін ауада жазу.
ІІІ. «ЖИГСО» әдісі. Әр топқа деңгейлік тапсырмалар беріледі. Әр оқушы өз деңгейіндегі тапсырманы таңдап алады. 1,2,3,4,5 есептерді таңдап алған оқушылар,әр есепке жеке топ құрып,есепті талдап шығару жолын тексереді. Содан кейін өз топтарына барады. Топтарда әр оқушы шығару жолын тусіндіреді.Интербелсенді тақтамен тексеріп. салыстырады.
Деңгейлік тапсырмалар:
1.Ұқсас мүшелерінбіріктіріңдер:
5х – 7ху + 3ху
Дескриптор:
1.бірмүшені стандарт түрге келтіреді;
2.ұқсас мүшелерді біріктіре алады;
3. көпмүшені стандарт түрге жазады.;
2.Өрнектердің қосындысын табыңдар:
8а және 1 – 3а
Дескриптор:
Бірмүше мен көпмүшені ажырата алады.
2. Ұқсас мүшелерді біріктіре алады3. Көпмүшелерді қосу ережесін біледі
3.Көпмүшелердің айырмасын табыңдар: (5х4 – 3а2) – (2х4 + 5а2)
Дескриптор:
1. .Жақшаларды ашу ережесін қолданады
2. Ұқсас мүшелерді біріктіре алады
3.Көпмүшелерді азайту ережесін біледі
4. Өрнекті ықшамдаңдар: (10а – 6в + 5с – 4d) – ( 9а – 2в-4с + 2d)Дескриптор:
1.Жақшаларды ашу ережесін қолданады
2.Көпмүшелерді қосу ережесін біледі 3.Көпмүшелерді азайту ережесін біледі
5. А-ның орнына қандай көпмүшені қойғанда теңдік теңбе-теңдікке айналады:
А + ( 6х2 – 3ху)= 8х2 +7ху – у2
2Д Дескриптор:
1.Көпмүшелерді қосу ережесін біледі
2. Көпмүшелерді азайту ережесін біледі
3. Белгісіз көпмүшені таба алады
Кері байланыс: «+»және « - » әдісімен бағалайды
Қорытындосы тест тапсырмалары.
1.Қосуды орындаңдар: 0,4в+(1,2в-0,1) А.0,4в -0,1 В. 1,6в-0,1 С. 1,2 в+0,3
Дескриптор: Оқушы
Жақшаны ашады;
Ұқсас мүшелерін біріктіреді
Жауабын жазады
2.Азайтуды орындаңдар: 21а2-(12а-5+21а2) А.-12а+5 В. 5-42а2 С.12а-5
Дескриптор: Оқушы
Жақшаны ашады;
Ұқсас мүшелерін біріктіреді
Жауабын жазады
3.Өрнектердің қосындысын табыңдар: х2-у2 және х2+у2 А.2х2+у2 В.х2-2у2 С.2х2
Дескриптор: Оқушы
Таңбасын қояды;
Ұқсас мүшелерін біріктіреді
Жауабын жазады
4. Стандарт түрге келтіріңдер: -7х2+х+(х+6х2) А.-х2+2х В.13х2-х С.2х-х2
Дескриптор: Оқушы
Жақшаны ашады;
Ұқсас мүшелерін біріктіреді
Жауабын жазады
5. 3х3-4х+5 және х3-4х-3 көпмүшелері берілген.Олардың айырмасын тауып, ықшамдаңдар: А.х3-8х+3 В.2х3-8х+2 С.4х6+2