Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Көркем еңбек (қыздар) 8-сынып
МАЗМҰНЫ
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР 4
Бөлім «Сәндік қолданбалы өнер» 4
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР 9
Бөлім «Дизайн және технология» 9
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР .. 16
Бөлім «Дизайн және технология» 16
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР .. 24
Бөлім «Үй мәдениеті» 24
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР Бөлім «Сәндік-қолданбалы өнер»
Тақырып
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз басу)
Оқу мақсаты
8.1.2.1 Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер
мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін
көрсету
8.1.3.1 Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда
өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде
ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану
арқылы)
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Өнер, қолөнер, дизайн түрлерінің ерекшеліктерін
көрсетеді
• Шығармашылық идеяларын таныстыруда ақпарат
көздерін қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырма
Қазақ ұлттық мәдениетіндегі қолөнер ерекшеліктерін анықтаңыз. Ақпарат көздерін қолданып, (АКТ) берілген ұлттық қолөнер түрлерін салыстырыңыз.
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР 4
Бөлім «Сәндік қолданбалы өнер» 4
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР 9
Бөлім «Дизайн және технология» 9
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР .. 16
Бөлім «Дизайн және технология» 16
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР .. 24
Бөлім «Үй мәдениеті» 24
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР Бөлім «Сәндік-қолданбалы өнер»
Тақырып
Қазақтың ұлттық сәндік қолданбалы бұйымдары (ши тоқу, киіз басу)
Оқу мақсаты
8.1.2.1 Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер
мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін
көрсету
8.1.3.1 Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда
өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде
ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану
арқылы)
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Өнер, қолөнер, дизайн түрлерінің ерекшеліктерін
көрсетеді
• Шығармашылық идеяларын таныстыруда ақпарат
көздерін қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Тапсырма
Қазақ ұлттық мәдениетіндегі қолөнер ерекшеліктерін анықтаңыз. Ақпарат көздерін қолданып, (АКТ) берілген ұлттық қолөнер түрлерін салыстырыңыз.
Поделись со своим друзьями:
БЖБ мен ТЖБ Казақ әдебиеті 6-сынып. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
БЖБ мен ТЖБ Казақ әдебиеті 6-сынып.Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Казақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде) 6-сынып. Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып оқушыларына «Қазақ
Дүниежүзі тарихы. 6-сынып. ТЖБ
Дүниежүзі тарихы. 6-сынып. Бөлім бойынша жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар. Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып оқушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются