ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА - Педагогический сайт

ҚМЖ 8 сынып - Химия

Күні:
Сынып: 8
Пән  мұғалімі:    
Қатысқандар саны: 
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Атомдарда  электрондардың  таралуы. 
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.3.1 бірінші 20 элементтің электрондар санын анықтау 
8.1.3.2 электрондардың қабаттарда орналасуының схемасын салу 
8.1.3.3 электрондар атомда ядродан арақашықтықтары артып келе жатқан орбитальдарда біртіндеп орналасатындығын түсіну
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:
негізгі топшадағы химиялық элементтердің атом құрылысы мен оның қасиеттерінің өзгеру заңдылығын түсінеді
Оқушылардың басым бөлігі:
Период бойынша элемент атомындағы электронның орналасу тәртібі мен заңдылығын түсіндіру, білімдерін дамытады
Кейбір оқушылар:
атомда электрондардың орналасу тәртібі мен заңдылығын  және элемент қасиетінің өзгеру себебін түсіне отырып, атом құрылысы туралы білімдерін жетілдіреді 
Жетістік критерийлері
Оқушылар: 
Ұсынылған атомдар үлгілерінің сызбаларын дұрыс салады және дұрыс көрсетеді;
- Бейнеленген әр деңгейдегі толық (максимальды) орналасқан электрон сандарын кесте арқылы толтырады;
- 16-дан астам элемент атомының электрондық конфигурациясын құрастыра алады.
Тілдік мақсаты:
Пәнге қатысты лексика мен терминология: атом (электрондық), қабат, энергетикалық деңгей, ядро, жүйелік, топ, қашықтық, жуық, барынша алшақ, ішкі, сыртқы / atom (electron), shell, energy level, nucleus, series of shells, group, distance, nearest, furthest, inner, outer.
Диалог пен жазуға арналған сөздердің пайдалы жинағы:
Бұл атом ядросы, ал мыналар электрондар. Электрондар қабығы атом ядросынан жақын/алыс орналасқан. Қай электронда энергия көп/аз?
This is the nucleus and these/here are the electrons. Electrons have different energies and are grouped by energy in a series of shells. This shell of electrons is the nearest to/furthest from the nucleus of the atom. Which electrons have more/less energy?
Құндылықтарды дарыту
Жұптық жұмыс жасау барысында айтылған болжам бойынша бір-бірінің пікірлерін тыңдауға жағдай жасау. Функционалдық сауаттылықты дамытуға жағдай жасау.
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. 
Пәнаралық байланыс
Негізгі бөлшектер – протон, нейтрон, электрон (6.4C).
Бірінші 20 элемент құрылысы (7.1A).
АКТ қолдану дағдылары
Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік
Табиғат 
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі. 
Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. 
Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады
Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою 
Қайталауға арналған сұрақтар
      Атом құрылысының моделін қай ғалым ұсынды? 
      Атом қандай бөлшектерден тұрады?
Химиялық элементтің қасиеті немен анықталады?
Химиялық  элементтердің периодтық жүйесі мен заңды кім құрастырды?
Периодтық заң қалай оқылады?
      Период деген не? Саны қанша? Қалай жіктеледі?
      Период бойымен элементтердің қасиетттері қалай өзгереді?
      Топ деген не? Саны қанша? Топ ішінде элементтердің қасиетттері қалай өзгереді?
Қызығушылықты ояту–10 мин.


Карточкамен жұмыс 
Сұрақ-жауап:
Реттік нөмір нені білдіреді?  Белгіленуі
Атомдар қандай бөлшектерден тұрады?  Заряды?  
Изотоп деген не?
Химиялық элемент деген не?
                                                           

Перейти на сайт