6 сынып қазақ әдебиеті. ҚМЖ
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады:
Әдебиеттің түрлері туралы түсінік ала отырып, пәнге деген қызығушылығын арттыруады
Көпшілігі орындай алады:
халық ауыз әдебиет туындыларын қастерлеуге, сыйлауға дағдыланады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Мәтін мазмұнын дамытып айтады.
Тілдік мақсаттар
Дағдыларды дамыту: жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық технологиялар.
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Менің ойымша...
Осылардың ішінде...
Ғалымдардың айтуынша...
Тілдер тарихына қарасақ...
Не себепті …. деп ойлайсыз?
Кең таралған тілдер ... деп ойлайсың?
Неліктен ғалымдар айтуынша . . . деп ойлайсың?
«Тіл жойылса, халық та жойылады» дегенді қалай түсінесің?
Барлық оқушылар орындай алады:
Әдебиеттің түрлері туралы түсінік ала отырып, пәнге деген қызығушылығын арттыруады
Көпшілігі орындай алады:
халық ауыз әдебиет туындыларын қастерлеуге, сыйлауға дағдыланады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Мәтін мазмұнын дамытып айтады.
Тілдік мақсаттар
Дағдыларды дамыту: жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық технологиялар.
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Менің ойымша...
Осылардың ішінде...
Ғалымдардың айтуынша...
Тілдер тарихына қарасақ...
Не себепті …. деп ойлайсыз?
Кең таралған тілдер ... деп ойлайсың?
Неліктен ғалымдар айтуынша . . . деп ойлайсың?
«Тіл жойылса, халық та жойылады» дегенді қалай түсінесің?