ЖБЖ мен ТЖБ 3 сынып
Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР............. 4
«Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау.................................................... 4
« Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық......................... 6
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы...................................................... 9
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР......... 165
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау.......................................................... 165
«Сәулет» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау......................................................... 198
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы.................................................. 221
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР........ 287
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау............................................................ 287
«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау........................................ 310
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы.................................................. 343
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР........... 39
«Су- тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау.......................................... 39
«Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау............... 442
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы.................................................. 475
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау
3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Суреттердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды
• Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрастырады
• Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР............. 4
«Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау.................................................... 4
« Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық......................... 6
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы...................................................... 9
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР......... 165
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау.......................................................... 165
«Сәулет» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау......................................................... 198
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы.................................................. 221
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР........ 287
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау............................................................ 287
«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау........................................ 310
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы.................................................. 343
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР........... 39
«Су- тіршілік көзі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау.......................................... 39
«Демалыс мәдениеті. Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау............... 442
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы.................................................. 475
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Тірі табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау
3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Суреттердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды
• Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрастырады
• Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Поделись со своим друзьями:
ЖБЖ мен ТЖБ 3 сынып
жиынтық бағалауды жоспарлау 3-сынып білім алушыларына «қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін). Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді
жиынтық бағалауды жоспарлау 3-сынып білім алушыларына «қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін)
жиынтық бағалауды жоспарлау 3-сынып білім алушыларына «қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін)
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются