Коучинг сессия Сын тұрғысынан ойлау
Сабақ тақырыбы: Сын тұрғысынан ойлау
Жалпы мақсат: Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасайды
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Үлестірмелі материалдар.
Оқу нәтижесі
Мұғалімдер өз сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамытудың тәсілдерін әзірлейді;
Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады;
Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді
Түйінді идеялар: Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін
Сабақта қолданылатын материалдар: А-4 парақтары, стикер, смайликтер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам.
Оқыту әдістері: 1.Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
2. Көшбасшылық
3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету 1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Қамтылған модульдер мен сұрақтар «Оқыту мен оқытуда жаңа тәсіл»,
«Оқуды басқару мен көшбасшылық»,
«Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау»,
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»
«АКТ-қолдану»
Тапсырмалар: Сұрақ- жауап, бейнефильм бойынша ой қорыту, логикалық тапсырма, шығырмашылық-ізденіс бағытындағы тапсырмалар.
Оқуға арналған тапсырма: Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Коучинг барысы
Кезеңдер Бөлінетін уақыт Коучерлердің іс әрекеті Мұғалімнің іс әрекеті Ресурстар
Амандасу 1 мин Коуч коучқа қатысушылармен амандасады
Топқа бөлу:
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Т.б 2 мин Коуч қатысушыларға сөйлем қиындыларымен ұсынып, оларды жинап топ құруларын сұрайды
Топқа бөлінуді ұйымдастыру:
Түстер арқылы топқа бөледі Мұғалімдер сөйлем қиындыларымен топқа бөлініп отырады түстер
Жалпы мақсат: Мұғалімдер сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасайды
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Үлестірмелі материалдар.
Оқу нәтижесі
Мұғалімдер өз сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамытудың тәсілдерін әзірлейді;
Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады;
Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді
Түйінді идеялар: Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін
Сабақта қолданылатын материалдар: А-4 парақтары, стикер, смайликтер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам.
Оқыту әдістері: 1.Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
2. Көшбасшылық
3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету 1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Қамтылған модульдер мен сұрақтар «Оқыту мен оқытуда жаңа тәсіл»,
«Оқуды басқару мен көшбасшылық»,
«Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау»,
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»
«АКТ-қолдану»
Тапсырмалар: Сұрақ- жауап, бейнефильм бойынша ой қорыту, логикалық тапсырма, шығырмашылық-ізденіс бағытындағы тапсырмалар.
Оқуға арналған тапсырма: Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Коучинг барысы
Кезеңдер Бөлінетін уақыт Коучерлердің іс әрекеті Мұғалімнің іс әрекеті Ресурстар
Амандасу 1 мин Коуч коучқа қатысушылармен амандасады
Топқа бөлу:
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Т.б 2 мин Коуч қатысушыларға сөйлем қиындыларымен ұсынып, оларды жинап топ құруларын сұрайды
Топқа бөлінуді ұйымдастыру:
Түстер арқылы топқа бөледі Мұғалімдер сөйлем қиындыларымен топқа бөлініп отырады түстер
Поделись со своим друзьями:
11 класс химия ҚМЖ
Пән: Химия 1 сабақ Сынып: 11 сынып Сабақтың тақырыбы:. Органикалық химия-көміртек қосылыстарының химиясы,көміртек атомы құрылысының гибридтенуі Мақсаттары:. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін
2 сынып Математика пәні Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару Сабаққа негізделген оқу мақсаты 2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру Сабақ нәтижесі: Оқушылардың
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются