Ата-ананың бала тәрбиелеудегі педагогика және психологиялық ынтымақтастығы.
Мақсат: Отбасы тәрбиесін жетілдіруде мектеп пен отбасы ынтымақтасты -ғын тиімді ұйымдастыру, білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысына ата-аналардың қатысу құқын қолдау мақсатында тиімді педагогикалық ынтымақтастықтың жүйесін дамытуды қалыптастыру, ата-аналарды оқу мен тәрбиедегі ынтымақтастық пен шығармашылыққа (бала, ата-ана, ұстаз) үштіктің түрлерін дамытуға тарту.
Ұғымтал, зерек (вундеркинд) бала немесе икемсіз, қырсыз (недотепа) бала (тест)
Көрсетілген тест сауалдары ата-анаға олардың 7 мен 13 жас аралығындағы балаларының нені ұнатып, не істей алатынын білуге көмектеседі. Егер де тест нәтижесі сіздің көңіліңіздегідей болмаса, қамықпаңыз, себебі бала әлі де дамып, өсу кезеңінде, оның мінезі әрдайым өзгеріп отырады.
1. Егер сіздің балаңыз бір затты алғысы келген кезде, онда ол:
А - сол затты алмағанынша сізге маза бермейді;
Ә - табандылықпен талап еткені соншама, сіздің ашуыңызды әбден келтіреді;
Б - сіз өтінішін қабыл алмаған кезде, ол алса дегенін талап етпейді.
Ұғымтал, зерек (вундеркинд) бала немесе икемсіз, қырсыз (недотепа) бала (тест)
Көрсетілген тест сауалдары ата-анаға олардың 7 мен 13 жас аралығындағы балаларының нені ұнатып, не істей алатынын білуге көмектеседі. Егер де тест нәтижесі сіздің көңіліңіздегідей болмаса, қамықпаңыз, себебі бала әлі де дамып, өсу кезеңінде, оның мінезі әрдайым өзгеріп отырады.
1. Егер сіздің балаңыз бір затты алғысы келген кезде, онда ол:
А - сол затты алмағанынша сізге маза бермейді;
Ә - табандылықпен талап еткені соншама, сіздің ашуыңызды әбден келтіреді;
Б - сіз өтінішін қабыл алмаған кезде, ол алса дегенін талап етпейді.