Создать акаунт
ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА / Методическая копилка / СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ / Ғылыми-тəжірибиелік конференциясының материалдар жинағы. Педагогика Тренинги. Игры

Ғылыми-тəжірибиелік конференциясының материалдар жинағы. Педагогика Тренинги. Игры

16 янв 2019, 18:20
СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
2 258
0
Ғылыми-тəжірибиелік конференциясының материалдар жинағы. Педагогика Тренинги. Игры
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Бастауыш мектеп – бұл оқушы тұлғасы мен санасының дамуы қуатты жүретін, ерекше құнды, қайталанбас кезеңі. Сондықтан да бастауыш білім берудің алғашқы сатысы. Соған сәйкес бүгінгі таңда Қазақстан Республикасы бастауыш білімнің міндетті мемлекеттік стандарты жетілдірілді. Мемлекеттік стандартта дамыта оқыту ұстанымына сәйкес білімнің теориялық деңгейін көтеру, оқу- әрекетін қалыптастыруда білімнің танымдық , шығармашылық ролін мақсат етіп қояды. Пәндерді оқыту арқылы ұлттық және әлемдік тәлім нәрімен сусындаған, болашақ халық игілігін жасайтын азамат тәрбиелеу

ФРУКТЫ И ОВОЩИ
Цели обучения: 1.1.3.1. Отвечать на вопросы и подбирать соответствующую иллюстрацию / картинку/ схему к прослушанному сообщению (в медленном темпе) с помощью учителя. 1.1.4.1. Понимать, о ком/о чем говорится в прослушанном тексте. 1.2.4.1. Пересказывать короткие тексты. 1.3.1.1. Читать знакомые слова. 1.3.5.1. Находить информацию в текстах с иллюстрациями при поддержке учителя. 1.4.2.1. На основе прослушанного/прочитанного/увиденного записывать знакомые названия предметов с помощью учителя. 1.5.2.1. Правильно писать слова, понимая различая между звуками и буквами.

CLASSROOM OBJECTS
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to: 1.UE4 use determiners a, an, this, these to indicate what something is 1.S1 make basic personal statements and simple statements about objects 1.UE6 use demonstrative pronouns this, these to indicate things

ПЕЙЗАЖ. ТАБИҒАТПЕН ӨЗАРА ҮЙЛЕСІМДІЛІК.ӘУЕ ПЕРСПЕКТИВАСЫ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 5.1.1.1.Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1.Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану 


Ғылыми-тəжірибиелік конференциясының материалдар
Файл для скачивания будет доступен после
Поделись со своим друзьями:
Комментарии
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА - СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ

Педагогический портал для учителей

  • Только актуальные новости и документы образования РК
  • Обсуждай с друзьями
  • Делись в социальных сетях