Ғылыми-тəжірибиелік конференциясының материалдар жинағы. Педагогика Тренинги. Игры
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Бастауыш мектеп – бұл оқушы тұлғасы мен санасының дамуы қуатты жүретін, ерекше құнды, қайталанбас кезеңі. Сондықтан да бастауыш білім берудің алғашқы сатысы. Соған сәйкес бүгінгі таңда Қазақстан Республикасы бастауыш білімнің міндетті мемлекеттік стандарты жетілдірілді. Мемлекеттік стандартта дамыта оқыту ұстанымына сәйкес білімнің теориялық деңгейін көтеру, оқу- әрекетін қалыптастыруда білімнің танымдық , шығармашылық ролін мақсат етіп қояды. Пәндерді оқыту арқылы ұлттық және әлемдік тәлім нәрімен сусындаған, болашақ халық игілігін жасайтын азамат тәрбиелеу
ФРУКТЫ И ОВОЩИ
Цели обучения: 1.1.3.1. Отвечать на вопросы и подбирать соответствующую иллюстрацию / картинку/ схему к прослушанному сообщению (в медленном темпе) с помощью учителя. 1.1.4.1. Понимать, о ком/о чем говорится в прослушанном тексте. 1.2.4.1. Пересказывать короткие тексты. 1.3.1.1. Читать знакомые слова. 1.3.5.1. Находить информацию в текстах с иллюстрациями при поддержке учителя. 1.4.2.1. На основе прослушанного/прочитанного/увиденного записывать знакомые названия предметов с помощью учителя. 1.5.2.1. Правильно писать слова, понимая различая между звуками и буквами.
CLASSROOM OBJECTS
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to: 1.UE4 use determiners a, an, this, these to indicate what something is 1.S1 make basic personal statements and simple statements about objects 1.UE6 use demonstrative pronouns this, these to indicate things
ПЕЙЗАЖ. ТАБИҒАТПЕН ӨЗАРА ҮЙЛЕСІМДІЛІК.ӘУЕ ПЕРСПЕКТИВАСЫ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 5.1.1.1.Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1.Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану
Бастауыш мектеп – бұл оқушы тұлғасы мен санасының дамуы қуатты жүретін, ерекше құнды, қайталанбас кезеңі. Сондықтан да бастауыш білім берудің алғашқы сатысы. Соған сәйкес бүгінгі таңда Қазақстан Республикасы бастауыш білімнің міндетті мемлекеттік стандарты жетілдірілді. Мемлекеттік стандартта дамыта оқыту ұстанымына сәйкес білімнің теориялық деңгейін көтеру, оқу- әрекетін қалыптастыруда білімнің танымдық , шығармашылық ролін мақсат етіп қояды. Пәндерді оқыту арқылы ұлттық және әлемдік тәлім нәрімен сусындаған, болашақ халық игілігін жасайтын азамат тәрбиелеу
ФРУКТЫ И ОВОЩИ
Цели обучения: 1.1.3.1. Отвечать на вопросы и подбирать соответствующую иллюстрацию / картинку/ схему к прослушанному сообщению (в медленном темпе) с помощью учителя. 1.1.4.1. Понимать, о ком/о чем говорится в прослушанном тексте. 1.2.4.1. Пересказывать короткие тексты. 1.3.1.1. Читать знакомые слова. 1.3.5.1. Находить информацию в текстах с иллюстрациями при поддержке учителя. 1.4.2.1. На основе прослушанного/прочитанного/увиденного записывать знакомые названия предметов с помощью учителя. 1.5.2.1. Правильно писать слова, понимая различая между звуками и буквами.
CLASSROOM OBJECTS
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to: 1.UE4 use determiners a, an, this, these to indicate what something is 1.S1 make basic personal statements and simple statements about objects 1.UE6 use demonstrative pronouns this, these to indicate things
ПЕЙЗАЖ. ТАБИҒАТПЕН ӨЗАРА ҮЙЛЕСІМДІЛІК.ӘУЕ ПЕРСПЕКТИВАСЫ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 5.1.1.1.Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1.Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану
Поделись со своим друзьями:
Нұсқаулық және әдістемелік хат ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕССІНІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЫЛЫ
1-4 сыныптардағы оқу процесі мыналардың негізінде жүзеге асырылады: Primary бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, Бастауыш мектеп деңгейінде: 10-1. «Алиппе» / «Ана тілі»
Оқу процесінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру
Тақырып: «Оқу процесінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру». Мақсаты: «Оқушылардың жаңартылған білім бағдарламасы талаптарына сай сабаққа деген қызығушылығын, ынтасын оятып, танымдық
Минимальная длина комментария - 50 знаков. комментарии модерируются