ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА - Педагогический сайт

Нұсқаулық және әдістемелік хат ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕССІНІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЫЛЫ

1-4 сыныптардағы оқу процесі мыналардың негізінде жүзеге асырылады:
 Primary бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты,

 Бастауыш мектеп деңгейінде:
 10-1.  «Алиппе» / «Ана тілі» пәндерінің алфавитке дейінгі және алфавиттік кезеңнің міндеттері бірінші жартыжылдықта зерделенеді, «Алиппе» оқулығында, алфавиттік кезеңнен кейінгі екінші жартыжылдықта «Ана тілі» оқулығында қазақ тілінде білім алатын студенттерге арналған;  «Пример» / «Оқуды және жазуды үйрету» оқу жылының бірінші жартысында «Праймер» оқулығымен, алфавиттік кезеңнен кейінгі екінші жартыжылдықта орыс тілінде оқитын студенттерге «Оқуды және жазуды үйрету» оқулығымен жүзеге асырылады.
      48, 64, 95. Егер сыныпта оқуға ерекше қажеттіліктері бар балалар болса, онда сабақтың жалпы саны ондай балаға үшке азайту негізінде аяқталады.
 51.1.  51-тармақта көрсетілген пәндерді қоспағанда, сыныпты топтарға бөлуге қалалық, ауылдық білім беру ұйымдарында, шағын мектептерде, оқушылар санына қарамастан, инвариантты компонент пәндері бойынша сабақ өткізуге рұқсат етіледі.
 
 2. «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында оқуға қабылдаудың типтік ережелерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 12.10.2018 № 564 бұйрығы.
 Биыл балаларды бірінші сыныпқа қабылдау ережелеріне өзгерістер енгізілді.
    Барлық осы процестер толықтай автоматтандырылып, «Электрондық үкімет» арқылы қол жетімді болады.  1-сыныпқа қабылдау үшін сіз үйде отырып, ағымдағы жылдың 1 сәуірінен 1 тамызына дейін портал арқылы өтініш бере аласыз.  Оқушыларды бір мектептен екінші мектепке ауыстыру жаңа форматта жүзеге асырылады, ол да автоматтандырылады.  Ата-аналарға бір мектептен екіншісіне ауысып, құжаттарды қағаз түрінде тапсырудың, ескі мектептің шығу жолдарын, содан кейін келу стадиясын рәсімдеудің қажеті жоқ.
      Балаларға мамандандырылған ұйымдардан, гимназиялар мен лицейлерден басқа, білім беру ұйымының бірінші сыныбына қабылданған кезде, қабылдау емтихандары, тестілеу, тесттер, жарыстар жіберілмейді.
 
 3. «Орта білім беру ұйымдарында 2020-2021 оқу жылының басталуын, ұзақтығы мен демалыс кезеңдерін айқындау туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің № ___ жылғы бұйрығы.
             2020-2021 оқу жылында демалыс кезеңдері белгіленді:
 2020-2021 оқу жылының басталуы - 2020 жылдың 1 қыркүйегі.  Оқу жылының аяқталуы - 2021 жылғы 25 мамыр.
 1-11 сыныптардағы демалыс:
 Күз - 7 күн (2020 жылғы 26 қазаннан 1 қарашаға дейін),
 Қыс - 11 күн (2020 жылғы 31 желтоқсаннан 2021 жылдың 10 қаңтарына дейін),
 Көктем - 13 күн (2021 жылғы 24 наурыздан 5 сәуірге дейін);
 1 сыныпта: қосымша демалыс - 7 күн
 (2021 жылғы 1-7 ақпан аралығында).
 
 Назар аударыңыз!  Мектепке дейінгі сыныптарда:
 күз - 7 күн (2020 жылғы 26 қазаннан 1 қарашаға дейін),
 қыс - 11 күн (2020 жылғы 31 желтоқсаннан 2021 жылдың 10 қаңтарына дейін),
 көктем - 13 күн (2021 жылғы 24 наурыздан 5 сәуірге дейін);
 қосымша демалыс - 7 күн (2021 жылғы 1 ақпаннан 7 ақпанға дейін).
         Егер сабақтың өтетін күні демалыс күндеріне, ауа-райының қолайсыздығына байланысты күндермен сәйкес келсе, карантин енгізілсе, сабақтардың / оқу мақсаттарының тақырыптары академиялық тақырыптағы ұқсас / байланысты тақырыптармен / мақсаттармен біріктірілуі, біріктірілуі керек, бұған дейін бірнеше сағат бұрын оқытылған.  немесе көрсетілген күндерден кейін интеграцияны ескере отырып.  Бұл жағдайда қосымша сағаттар бөлінбейді.  Журналдарда біріккен сабақтың тақырыптары бір жолда көрсетілген.  Бұл жағдайлар мұғалімдердің жалақысына әсер етпейді, сабақ уақыты аяқталған болып саналады
 Жазбаша жұмысты жоспарламай, оқу мақсаттарын ұштастыру ұсынылады.  Білім беру ұйымы басшысының бұйрығы негізінде бұл өзгерістер электрондық журналдарды техникалық қолдау арқылы көрінеді.
 Сыртқы және ішкі бақылауды жүргізу кезінде бұл тәртіп негіз болады.
 
 4. «» Педагогикалық кеңес қызметін ұйымдастырудың типтік ережелерін бекіту туралы «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушы 2008 жылғы 16 мамырдағы № 272 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы», Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 02.04.2020 ж. №125 бұйрығы.
 
 3. Педагогикалық кеңес келесі мәселелерді қарайды:
       1) оқу-тәрбие жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру;
      2) жұмыс оқу жоспарларын бекіту;
      3) білім беру қызметтерін көрсету сапасы;
      4) инклюзивті, арнайы білім беруді қамтамасыз ету үшін студенттердің (оқушылардың) академиялық үлгерімі мен психологиялық-педагогикалық сипаттамалары туралы мәліметтер негізінде білім алушылардың (оқушылардың) жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу, түзету және дамыту жұмыстарын ұйымдастыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
       5) студенттерді қорытынды аттестаттау, оларды емтиханға жіберу, ұсынылған құжаттар негізінде студенттерді емтиханнан босату, студенттерді келесі сыныпқа ауыстыру немесе екінші курсқа қалдыру туралы шешімдер қабылдау, студенттерді алғыс хаттармен, құрмет грамоталарымен марапаттау, негізгі орта білім беру туралы куәлік беру.  үздік дипломмен, негізгі орта білімі туралы сертификат, үздік орта білім туралы аттестат, жалпы орта білім туралы аттестат, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 «Өткізудің үлгі ережелерін бекіту туралы» бұйрығына сәйкес белгіленген үлгідегі куәлік.  орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары студенттерінің үлгерімінің, аралық және қорытынды аттестаттауының ағымдағы мониторингі »;
      6) оқу жүктемесін бөлу, аттестаттауға дайындық, мемлекеттік білім беру ұйымдарындағы мұғалімдерді марапаттау және көтермелеу;
      7) білім беру ұйымының үш тілде оқытуға көшуі;
      8) сырттай оқу түріндегі студенттерді қабылдау, қорытынды аттестаттау;
      9) зияткерлік, ғылыми, спорттық жарыстарға, музыкалық және шығармашылық жарыстарға қатысатын студенттер үшін жеке жұмыс ұйымдастыру;
      10) сабақ кестесі;
      11) студенттерді (оқушыларды) қабылдау, ауыстыру және босату;
      12) оқушының (оқушының) эмоционалды-еріктік және тұлғалық дамуын зерттеу;
      13) ерекше білім беру қажеттіліктерін айқындау үшін оқыту мен тәрбиелеудегі қиыншылықтарға тап болған балаларды психологиялық, медициналық-педагогикалық консультацияға жіберу жөніндегі ұсыныстар;
      14) кәсіптік қызметін бір оқу жылы ішінде алғаш бастаған мұғалімге жүктелетін тәлімгердің анықтамасы.
       4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      »4.  Педагогикалық кеңестің құрамына білім беру ұйымының барлық оқытушылары кіреді ».
 Педагогикалық кеңесте жүктемені азайту үшін типтік оқу жоспарын таңдау, топтарға бөлу, физика, химия, биология, информатика пәндерін орта мектепте ағылшын тілінде оқу туралы және білім беру ұйымының басқа да мәселелері бойынша өз бетінше шешім қабылдауға болады.
 
 5. «Білім беру ұйымдарын ұстаздардың ұстауы үшін міндетті құжаттар тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы»
 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 06.04.2020 жылғы № 130 бұйрығы
 Оқытушылар үшін келесі құжаттар жасалынған:
 - керемет журнал;
 - күнтізбелік және тақырыптық жоспарлар;
 - сабақ жоспарлары (қысқа мерзімді жоспар);
 - критериалды бағалау бойынша құжаттар (жиынтық және қалыптастырушы бағалау);
 - сынып жетекшілеріне арналған құжаттар нысандары.
 Сынып журналы - қатаң есеп беру құжаты, оны жүргізу әр оқытушыға міндетті.
 Білім беру ұйымы электрондық жүйеге қосылған кезде сынып журналы тек электронды форматта толтырылады, оны қағаз түрінде толтыруға жол берілмейді.
 Оқу жылы ішінде оқушы бір мектептен екінші мектепке ауысқан кезде оның жиынтық бағалауының нәтижелері директордың қолымен, мектептің мөрімен куәландырылған және оқушының жеке ісімен бірге шығарылған (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 09.02 жылғы бұйрығымен өзгертілген) электрондық (қағаз) журналдан үзінді көшірме жасалады.  2018 ж. № 47).
Перейти на сайт