Тесты по Дефектологии и логопедии (квал-тест 2018)
1-БЛОК: Дефектология
Бір дұрыс жауабы бар тапсырмалар
1. ПМПК-ғы психологиялық зерттеудің артықшылығы
A) Қорытынды әңгіме
B) Әңгімелесу
C) Психофизиологиялық зерттеу
D) Жаппай бақылау
E) Экмерименталды зерттеу
2. ПМПК -ң басты міндетіне кірмейді
A) Диагноз қою және оны толықтыру
B) Ерекше білімді қажет ететін балаларға кӛмектегі нұсқаулықтарды
ӛңдеу
C) Дамуында бұзылыстары бар балаларды емдеу
D) Ата-анаға кеңес беру
E) Профилактикалық емдеу кабинетіне жолдама беру
3. Консилиумның түрлері
A) Продуктивті, дедуктивті, иллюстративті
B) Үстірт, терең, жеке, топтық
C) Алғашқы, жедел, жоспарлы
D) Ұйымдастырушы, эмпирикалық, статистикалық
E) Жекелей – топтық, түсіндіру – иллюстративті
4. Мектеп жасына дейінгі балалардың зейінін диагностикалау әдістемесі
A) Коос кубиктері
B) Социметрия
C) Референтометрия
D) Айзенк тесті
E) Лондольт сақиналары
5. Ерте жастағы балаларда ойлаудың негізгі түрі болып табылатын
A) Сӛздік-логикалық
B) Заттық-әрекеттік
C) Сызбалық
D) Экспрессивті мимикалық
E) Кӛрнекі -бейнелік
6. Ерте түзету кӛмек кӛрсетудің негізі
A) Ата-аналарымен бірлескен шаралар ӛткізу
B) Ерте жастағы балардың даму бұзылыстарын тіркеу
C) Мектепке дейінгі ұйымдарға бағыттау
D) Ерте жастағы балалардың психофизиологиялық және психикалық
дамуын жан-жақты зерттеу
E) Ерте жастағы балардың сауатын ашу
7. Баланың мектепке жалпы психологиялық даярлығын анықтайтын
әдістемелер
A) Тәрбиелеуші жағдайлар
B) Мектеп жайында әңгімелесу
C) Дәрісбаян, әңгіме
D) Арттерапия
E) Жаттығу,үйрету
Бір дұрыс жауабы бар тапсырмалар
1. ПМПК-ғы психологиялық зерттеудің артықшылығы
A) Қорытынды әңгіме
B) Әңгімелесу
C) Психофизиологиялық зерттеу
D) Жаппай бақылау
E) Экмерименталды зерттеу
2. ПМПК -ң басты міндетіне кірмейді
A) Диагноз қою және оны толықтыру
B) Ерекше білімді қажет ететін балаларға кӛмектегі нұсқаулықтарды
ӛңдеу
C) Дамуында бұзылыстары бар балаларды емдеу
D) Ата-анаға кеңес беру
E) Профилактикалық емдеу кабинетіне жолдама беру
3. Консилиумның түрлері
A) Продуктивті, дедуктивті, иллюстративті
B) Үстірт, терең, жеке, топтық
C) Алғашқы, жедел, жоспарлы
D) Ұйымдастырушы, эмпирикалық, статистикалық
E) Жекелей – топтық, түсіндіру – иллюстративті
4. Мектеп жасына дейінгі балалардың зейінін диагностикалау әдістемесі
A) Коос кубиктері
B) Социметрия
C) Референтометрия
D) Айзенк тесті
E) Лондольт сақиналары
5. Ерте жастағы балаларда ойлаудың негізгі түрі болып табылатын
A) Сӛздік-логикалық
B) Заттық-әрекеттік
C) Сызбалық
D) Экспрессивті мимикалық
E) Кӛрнекі -бейнелік
6. Ерте түзету кӛмек кӛрсетудің негізі
A) Ата-аналарымен бірлескен шаралар ӛткізу
B) Ерте жастағы балардың даму бұзылыстарын тіркеу
C) Мектепке дейінгі ұйымдарға бағыттау
D) Ерте жастағы балалардың психофизиологиялық және психикалық
дамуын жан-жақты зерттеу
E) Ерте жастағы балардың сауатын ашу
7. Баланың мектепке жалпы психологиялық даярлығын анықтайтын
әдістемелер
A) Тәрбиелеуші жағдайлар
B) Мектеп жайында әңгімелесу
C) Дәрісбаян, әңгіме
D) Арттерапия
E) Жаттығу,үйрету