Информатика Аттестация
Информатика
1. Тәрбие процесінің анықталатын жақтары:
A) статистикалық және сапалық
B) көпқырлық және өзіндік
C) иерархиялық және құрылымдық
D) ұжымдық және жеке даралық
E) мазмұндық және процессуалдық
2. Өзін-өзі тәрбиелеу:
A) Өзін-өзі қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеті
B) Өзін-өзі түзетуге бағытталған жүйелі түрде өздігінен жүргізілетін іс-әрекеті
C) Қайта тәрбиелеуге бағытталған мақсатты түрде өздігінен жүргізілетін іс-әрекеті
D) Өмірдегі өз орнын өзі белгілеуіне, өзін-өзі дамытуға, өз қабілетін өзі іске асыруға бағытталған мақсатты, сапалы, жүйелі түрде өздігінен жүргізілетін іс-әрекеті
E) Балалардың бойында өз өмірін белгілі бір мақсатқа сай бағыттап жүргізетін іс-әрекеті
3. Тәрбие бағыттарының түрлері
A) Қоғамдық тәрбие
B) Әлеуметтік тәрбие
C) Халықтық тәрбие
D) Тұлғалық Тәрбие
Е) Еңбек тәрбиесі
4. Түсіндіру, баяндау, сендіру:
A) тұлғаның санасын қалыптастыру әдістері
B) қоғамдық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру әдістері
C) құлық пен іс-әрекетті ынталандыру әдістері
D) жеке тұлға іс-әрекет нәтижесін зерттеу әдістері
5. Ұжым өмірінде ерекше орын алатын қатынас:
A) отбасылық
B) жолдастық ??????????
C) шығармашылық
D) гуманистік ????????????
E) құқықтық
6. Оқушыларға жүйелі түрде білім беру, икемділігі, танымдық қабілетін қалыптастыру:
A) Экстериоризация
B) Оқыту
C) Еңбекке баулу
D) Ойын
E) Әлеуметтендіру
7. Мақсатсыз сабақ жақсы нәтиже бермейді, деп тұжырымдайтын принцип
A) Түсініктілік
B) Оқыту процесінің мақсаттылық
C) Оқыта отырып тәрбиелеу
D) Оқытудың ғылымилық
E) Жүйелілік пен бірізділік
8. Құзіреттілік келіс тұрғысынан алғандағы білім беру нәтижесі
A) Білім, іскерлік, дағды
B) Тіршілік әрекеттерінің практикалық дағдылары
C) Үлгерім
D) Табыстылық
E) Басты құзірзэх рпеттіліктер
9. Оқушы мен оқытушы арасындағы жүйелі, өзара байланысқан білім мазмұнын меңгеруге арналған іс-әрекет жүйесі:
A) оқыту әдісі
B) оқыту формасы
C) оқыту мақсаты
D) оқыту мазмұны
E) оқыту құралы
10. Оқулық негізінде бір сыныптағы барлық оқушылардың бір бағытта бәріне ортақ бірыңғай тапсырманы мұғалім басшылығымен орындауы
A) Зертханалық жұмыс
B) Кітаппен жұмыс
C) Фронталдық жұмыс
D) Жеке дара жұмыс
E) Топтық
1. Тәрбие процесінің анықталатын жақтары:
A) статистикалық және сапалық
B) көпқырлық және өзіндік
C) иерархиялық және құрылымдық
D) ұжымдық және жеке даралық
E) мазмұндық және процессуалдық
2. Өзін-өзі тәрбиелеу:
A) Өзін-өзі қалыптастыруға бағытталған іс-әрекеті
B) Өзін-өзі түзетуге бағытталған жүйелі түрде өздігінен жүргізілетін іс-әрекеті
C) Қайта тәрбиелеуге бағытталған мақсатты түрде өздігінен жүргізілетін іс-әрекеті
D) Өмірдегі өз орнын өзі белгілеуіне, өзін-өзі дамытуға, өз қабілетін өзі іске асыруға бағытталған мақсатты, сапалы, жүйелі түрде өздігінен жүргізілетін іс-әрекеті
E) Балалардың бойында өз өмірін белгілі бір мақсатқа сай бағыттап жүргізетін іс-әрекеті
3. Тәрбие бағыттарының түрлері
A) Қоғамдық тәрбие
B) Әлеуметтік тәрбие
C) Халықтық тәрбие
D) Тұлғалық Тәрбие
Е) Еңбек тәрбиесі
4. Түсіндіру, баяндау, сендіру:
A) тұлғаның санасын қалыптастыру әдістері
B) қоғамдық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру әдістері
C) құлық пен іс-әрекетті ынталандыру әдістері
D) жеке тұлға іс-әрекет нәтижесін зерттеу әдістері
5. Ұжым өмірінде ерекше орын алатын қатынас:
A) отбасылық
B) жолдастық ??????????
C) шығармашылық
D) гуманистік ????????????
E) құқықтық
6. Оқушыларға жүйелі түрде білім беру, икемділігі, танымдық қабілетін қалыптастыру:
A) Экстериоризация
B) Оқыту
C) Еңбекке баулу
D) Ойын
E) Әлеуметтендіру
7. Мақсатсыз сабақ жақсы нәтиже бермейді, деп тұжырымдайтын принцип
A) Түсініктілік
B) Оқыту процесінің мақсаттылық
C) Оқыта отырып тәрбиелеу
D) Оқытудың ғылымилық
E) Жүйелілік пен бірізділік
8. Құзіреттілік келіс тұрғысынан алғандағы білім беру нәтижесі
A) Білім, іскерлік, дағды
B) Тіршілік әрекеттерінің практикалық дағдылары
C) Үлгерім
D) Табыстылық
E) Басты құзірзэх рпеттіліктер
9. Оқушы мен оқытушы арасындағы жүйелі, өзара байланысқан білім мазмұнын меңгеруге арналған іс-әрекет жүйесі:
A) оқыту әдісі
B) оқыту формасы
C) оқыту мақсаты
D) оқыту мазмұны
E) оқыту құралы
10. Оқулық негізінде бір сыныптағы барлық оқушылардың бір бағытта бәріне ортақ бірыңғай тапсырманы мұғалім басшылығымен орындауы
A) Зертханалық жұмыс
B) Кітаппен жұмыс
C) Фронталдық жұмыс
D) Жеке дара жұмыс
E) Топтық