Выберите категорию
Тип файла
Тип файла
Тип файла
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
Тип файла
ВЫБРАТЬ КЛАСС / СЫНЫП
Вид объекта
Сфера деятельности
Марка автомобиля
Сортировка по
Настройки поиска


ПЕДФОРУМ КАЗАХСТАНА / СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ / Начальная школа / 2 сынып Математика пәні Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:  Есептер шығару

Сабаққа негізделген оқу мақсаты
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру
Сабақ  нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. 
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: 
Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.      Сабақтың тақырыбы:  Есептер шығару

Сабаққа негізделген оқу мақсаты
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру
Сабақ  нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. 
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: 
Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.     
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: 
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау  критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт
Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Басталуы
5  минут 








Топтарға бөлу.
Бағалау парақшасымен таныстыру
Психологиялық ахуал қалыптастыру:  «Шаттық шеңбері»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Қатысушылар шеңбер болып тұрады.                                         
Біздің келер шамамыз                                                                                            Бестен үшті аламыз                                                                                                  Төртті қосып екіге                                                                                                      Жауабын тез табамыз.


Шаттық шеңбері»


Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай фигуралар алады.
Жаңа білім
10 минут




Білу және түсіну«Өрмекші торы әдісі» арқылы оқушылардың білімін тексеру.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшыбір таңбалы, екі таңбалы, үш таңбалы сандарды айтып шығады.
Бір таңбалы сандарды рим цифрларымен сәйкестендіреді. Үш тілде санап шығады (қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі).
«Өрмекші торы» әдісі




«Көшбасшы және тыңдаушы
лар» әдісі
Ортасы  
10 минут








Қолдану
Эратосфен торы (бір таңбалы, екі таңбалы сандарды өздеріне ұнаған түспен бояу)          
Бұл жұмыс түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне  сай бағалап отыру.
Заңдылықты тап» (әр топт екі оқушы шығып тақтада орындайды)
І топ                                                          ІІ топ
15 25 35 ... ... ...                                         23 29 35 ... ... ...
22 32 42 ... ... ...                                         18 22 26 ... ... ...
11 15 19 ... ... ...                                         17 20 23 ... ... ...


ІІІ топ                                                     
19 22 25 ... ... ...                                        
12 15 18 ... ... ...  
 23 29 35 ... ... ...                                    
Эратосфен торы, түрлі-түсті маркерлер






А 4, түрлі-түсті маркерлер,   
Бас бармақ әдісі арқылы бағалау«
Сергіту сәті
2 минут 






















Сергіту сәті «Кім жүйрік» ойыны (жеке жұмыс)
20+5=25    64-4=60        40+7=47        25-5=20    58+2=60    
40+5=45    58+2=60        56+2=58        45+2=47    46-6=40                    
89-9=80    25+3=28        87+2=89        45+3=48    40+6=46                        
23+5=28    50+8=58        40+6=46         36-3=33     20-2=18                        
56-2=54    78-6=72        82+3=85         63-3=60     58-6=52                        
65+2=67    14+2=16        60+2=62         82+2=84     86+2=88                        
69+1=70    
Оқушылар би билеп сергіп қалады.
таймер
3 мин




 


Дәптерге орындау 




Карусель әдісі 
5 мин


Сабақты бекіту 
3 мин




Теңдеу құрастыру: Жұптық жұмыс.
Әр оқушы теңдеу құрастырады, оны көршісіне береді, көршісі теңдеуді шешіп өзіне қайтарып береді, тексереді.
Карусель 
Әдісі






Жақшалы өрнек 
І топ                         ІІ топ                   ІІІ топ               ІV топ
100-(60+20)=           80+(40-20)=         50-(40-20)=       400-(300+100)=




Тақтада орындау
Аяқталуы 
5 минут
Синтез
"Таңда да жапсыр" әдісі
Берілген геометриялық пішіндерден әртүрлі заттар құрастыру


Постер қорғау, аукционға салу. Ақшалармен сатып алу
Сабақтың соңы 
Бағалау  минут
Кері байла ныс 3 мин




«Жетістік» баспалдағы.
Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.


Рефлексия. 
Бүгінгі сабақта жақсы түсіндім деген оқушылар смайликтерін жетістік баспалдағына жапсырады.


Суреттер

Скачать 2 сынып Математика пәні Ашық сабақ
Для того, что бы получить доступ к файлу, вам необходимо выполнить

Авторизация на портале с помощью социальных сетей

Вконтакте Google @ Mail.ru Яндекс


Комментарии (0)
Написать
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
41 посетитель на сайте. Из них:
Пользователи2
Гости27
Роботы12
Список пользователей
1970 Сейчас на сайте
EYNARA Сейчас на сайте
Азиза Жакитаева Сейчас на сайте
kyralai63 Был(a) в сети 4 минуты назад
tzhitnikovskaya Был(a) в сети 6 минут назад
Мадина Адильбаева Был(a) в сети 9 минут назад
lenabulichewa Был(a) в сети 10 минут назад